مقالات کشاورزی

کشاورزی اصولی و مستند زمین را ببوس

کشاورزی اصولی و مستند زمین را ببوس

کشاورزی اصولی که موضوع مستند زمین را ببوس می باشد، موجب شده است تا این مستند از بهترین فیلم های آموزشی (آموزش مفهومی) در زمینه کشاورزی اصولی و در جهت منافع طولانی مدت انسان و کره زمین باشد.

در واقع کشاورزی صنعتی موجب شده است تا این کره خاکی بیش از پیش نیاز به احیا و بازسازی داشته باشد و مهم تر از همه بقای تمامی گونه های زنده که در سیاره زمین ساکن هستند (به خصوص انسان) وابسته به خوب شدن حال زمین است.

در این مستند خواهید فهمید که کربن از اساسی ترین موادی است که موجب بقا بر روی سیاره زمین شده است و صنعتی شدن و البته بیابان زایی های ناشی از عدم درک صحیح خاک موجب شده است تا ما به لبه پرتگاه نابودی کامل اکوسیستم نزدیک شویم. همچنین در این مستند متوجه خواهیم شد که کشاورزی اصولی بهترین و تاثیر گذار ترین روش در بالابردن میزان درآمد و آینده نگری برای فرزندانمان است. (تا آنان گرسنه و بیمار نباشند!)

در این مستند علمی با کشاورزانی گفتگو می شود که به شیوه صحیح به درآمد های اقتصادی بالا و البته زمین های با حاصلخیزی بسیار بیش تر دست یافته اند.

برای دانلود و مشاهده این مستند می توانید نام این مستند را در موتور جستجوی گوگل سرچ کرده و به یکی از نتایج نشان داده شده مراجعه کنید.

One thought on “کشاورزی اصولی و مستند زمین را ببوس

  1. جعفر زاده گفت:

    عالی بود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.