سایر مقالات

گیربکس SEW و موتور گیربکس های اس ای دبلیو

گیربکس SEW و موتور گیربکس های اس ای دبلیو

گیربکس SEW و موتور گیربکس های اس ای دبلیو از سری جعبه دنده های صنعتی بسیار قدرتمند و شناخته شده ای می باشد که در صنایع مختلف کاربرد فراوان دارد. این گیربکس های SEW ساختار داخلی بسیار دقیق و مهندسی شده ای دارند و نقش مهمی در پیشبرد فرایند واحد های صنعتی، کارخانه ها و … ایفا می کنند.

 گیربکس صنعتی SEW ابزار های مکانیکی انتقال قدرت هستند که توان افزایش گشتاور و به طبع کاهش دور الکترو موتور های صنعتی را دارد. نام دیگر این ابزار جعبه دنده است و مشخصه اصلی آن که با مدل های دیگر جعبه دنده مشابه است، وجود چرخ دنده های تو در تو ای می باشد که در داخل دستگاه کارسازی شده است.

انواع مدل ها و قیمت گیر موتور های SEW

مدل های مختلفی از این گیربکس های صنعتی طراحی، تولید و عرضه شده است که از مهم ترین آن ها می توان به گیربکس های کرانویل پینیون SEW، گیربکس های شافت مستقیم یا هلیکال شفت، گیر موتور های حلزونی و گیربکس های صنعتی پارالل شفت که به مدل های جرثقیلی یا آویز نیز شهرت دارند، اشاره نمود.

قیمت های این تجهیز وابسته به شاخص های متفاوتی از جمله نوع گیربکس، توان و نوع الکتروموتور کوبل شده و یا قابل کوبل بر روی دستگاه، وضعیت در حد نو و یا دست دوم بودن جعبه دنده صنعتی و الحاقی های نصب شده بر روی آن همچون فن الحاقی موتور، اینورتر، ترک آرم و … می باشد.

البته لازم است بدانید که این تنوع ساخت فقط شاخه های اصلی این تجهیز را نشان می دهد و دسته بندی های دیگری همچون توان، نوع خروجی، سری و تیپ و سایز شافت نیز وجود دارد که مشخص کننده نوع و مدل گیر موتور خواهند بود.

اصول مهم در نصب گیربکس های صنعتی SEW

از مهم ترین نکات و اصولی که در نصب این جعبه دنده های پر قدرت بایستی مد نظر قرار گیرد، مهار نمودن درست دستگاه در محل و زاویه مناسب در هنگام نصب می باشد. همچنین توجه به موارد و نکات دیگری همچون نحوه اتصال خروجی گیربکس به تجهیز بعدی که گیرنده حرکت با گشتاور بالای جعبه دنده می باشد، توجه به شرایط هوایی و محیطی محل نصب از جمله (دما، رطوبت و …)، توجه به ایمنی و امنیت محل نصب و استاندارد های نصب و … می باشد.

باید توجه داشت که نصب و راه اندازی این تجهیز انتقال قدرت حتما بایستی توسط تکنسین مجرب این کار انجام گیرد و برای جلوگیری از هزینه های تعمیرات گیربکس و خرابی بهتر است از افراد بی تجربه کمک نگیرید.

رایاگیربکس، عرضه کننده این تجهیز

گیربکس SEW و موتور گیربکس های اس ای دبلیو در رایاگیربکس که یکی دیگر از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش و تامین این کالای صنعتی انتقال قدرت می باشد، موضوع این نوشته خواهد بود. خوشحالیم که گروه گرین تولز امکان معرفی تامین کنندگان خوب و معتبر کالاهای تجاری با کیفیت را در وبسایت خود دارد و از این طریق می توانیم کمکی هر چند کوچک به مشتریان عزیز داشته باشیم و فروشگاه رایا گیربکس را به مشتریان صنعتی خود پیشنهاد کنیم. گیربکس ها ابزار های مکانیکی انتقال قدرت هستند که توان افزایش گشتاور و به طبع کاهش دور الکترو موتور های صنعتی را دارند. نام دیگر این ابزار جعبه دنده است که همانطور که از نام آن مشخص است در داخل این تجهیز تعدادی چرخ دنده فولادی و (فلزی) وجود دارد که انتقال قدرت و نیرو را به شکل صحیح و مهندسی شده انجام می دهد.

چند نکته مهم

اگر برای خرید این تجهیز به مشاوره و راهنمایی نیاز دارید، می توانید به وبسایت رایاگیربکس که لینک آن در پاراگراف اول این مقاله قرار داده شده است مراجعه کنید تا از مناسب ترین راهنمایی را در این خصوص دریافت نمایید. همچنین با توجه به اینکه رایا گیربکس بصورت تخصصی در زمینه محصولات برند آلمانی SEW فعالیت می کند، می توانید اطلاعات کاملی در زمینه محصولات این برند معروف را از بخش فروش این فروشگاه حاصل کنید. همچنین برای استعلام قیمت گیربکس SEW می توانید به وبسایت رایاگیربکس مراجعه کرده و اطلاعات بیشتر و بهتری از محصولات این تامین کننده قدیمی بدست بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.